Konstigt?

Idag ska jag jobba, det borde betyda att det är helg? Näe. Jag har ju börjat jobba på vardagar med nu.
Det som är skönt är att jag jobbar bara två dagar den här veckan och har hela helgen fri, det som är mindre kul är att jag har ingen lust alls att jobba idag.

Igår kom min vinst från
RixFm! Service! Det gillar jag!



Den skivan vann jag. Absolut music 61:) Ska lyssna på den i bilen på väg till jobbet. Perfekt eftersom att
radion inte fungerar i lillbilen.

Oliwer vaknade 9.15 idag:) Så skönt att han sover länge!

Åh vad jag ser fram emot att äta min matlåda idag!!! Kanske ska ta mig lite paj nu innan jag åker till jobbet med, det blev faktiskt ganska mycket. Två stora former! Jag rekommenderar verkligen den pajen!
Testa gärna reseptet!

Ha en underbart bra dag!
Har ni något speciellt att göra?

Kramar!


Postat av: mellenofsweden ([email protected])

Sv; Tack det var snällt sagt :) Ví bor i Stenungsund 4 mil norr om Göteborg... :D ni då???

2009-09-09 @ 10:18:08
URL: http://mellenofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0