Long time no see

Hej!

Hur har ni det?

Jag sitter här och leker lite med blogg.se appen och märker så mycket som har förändrats sen jag använde den sist.

Det är inte bara appen som har förändrats. Livet har oxå förändrats.
Nya jobb (två st) och ny karl.

Barnen är samma 😉 men de har hunnit bli en smula äldre. Oliwer blev 8 i juli och Towa fyller 5 imorgon 😀

Häromkvällen hittade jag både sovandes i soffan. Mammahjärtat kunde inte rikigt slita bort dem ❤️

Nu är det dags att fixa lite innan dagens kalasgäster anländer 😀

Lämna gärna en kommentar om ni fortfarande är inne och kikar hos mig, jag hoppas att kunna få tillbaka suget på bloggen 😀


Postat av: Agnieszka

Underbart att läsa igen! Ses om ett tag!

2016-10-15 @ 11:45:36
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0