Loppi höstevent

Loppi har gjort det igen. Ordnat ett galet bra event!

Det hölls på Clarion Hotel Sign Norra Bantorget 23/8. 

Jag parkerade hemma hos Marlene och åkte kommunalt in till stan. Jag, Sofie, Marlene och Gunilla. 



Jag och Sofie är lika snygga som vanligt :p



Snygga Lina Hedlund var konferencier och hade party under modevisningen :)



Zillah och Totte var på plats och jag blev uppraggad på scen. Dock blev jag dissad och Eva tog hem segern om Tottes kärlek ;)


Det var många bra utställare där, bla Caseapp. Man beställer enkelt ett skal till sin telefon eller surfplatta och man kan designa skalen med sina egna bilder. Helt underbart!


The Flagshipcompany var där och visade upp sina snygga kläder. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst från dem. Deras kläder passar verkligen alla dagar- vardag som fest.



Jag och Totte blev sams igen :) 
Tv4play var där och pratade om deras "premium". Jättesmidigt när man inte har tid att sitta vid tv:n när programmet sänds eller om man vill att barnen ska underhålla sig själva en stund :)



Tack ClarionSign för att vi fick komma till er :)






Tack snälla Loppi för ett grymt event som vanligt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0