Lättskrämd?

Darlingen gick och la sig ganska tidigt och jag låg kvar i soffan och tittade på film. 

När filmen var slut så hade den triggat igång min lilla hjärna så jag vågade knappt gå ut med Zelda. 

Jag låg kvar i soffan en stund till och tittade på nåt program om en väldigt välbesökt akutanläggning. 

När jag väl fick tummen ur och skulle gå ut med min bästa vän så hörde jag massor med ljud i trappuppgången. 

Efter en stund kom jag iaf ut. Det var lugnt till en början men sen kom det några bilar. Helt plötsligt stannar en röd skåpbil vid en sån svart papperskorg som man ska slänga hundbajspåsar i. En människa går ut ur bilen, slänger något i papperskorgen och åker sen iväg. 

Jag kanske är löjlig, men inte stannar jag för att slänga skräp mitt på en väg, kl 23:30 en söndagnatt. 

Mesig för att jag tittar på för mycket "läskiga" filmer och program eller bara gammal och mörkrädd? Jag vet inte. 

Om jag stannade och tittade ner i papperskorgen för att se vad dem slängde? Nope. Aldrig! 

Förresten ville Zelda gå hem då ;)

God natt :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0