Årsta

Den här veckan har vi utgått från Globens trafikskola. Det betyder att vi har åkt varv efter varv efter varv i Årsta. 

Ja okej, vi har varit på andra ställen oxå, men mest i Årsta.


Den här veckan har vi brytit ner vår körning och byggt upp den igen. Vi har gått ner på krypkörningsnivå och sen ökat.

Det har varit en jobbig vecka, men oj så roligt vi har haft! 

Vi har skrattat, skojat, övat, gjort fel, gjort rätt, tittat, lunchat, kört bil och kört minibuss. Vi har haft helt galet roligt med våra faddrar och jag längtar efter att det ska bli måndag så vi kan ut och åka igen :)

Jag är så himla glad att jag kom in på den här utbildningen :)


Postat av: Life of Johanna

Låter som du haft en bra vecka :)

Svar: Det har jag verkligen! :)
SoffiZ

2014-09-06 @ 08:19:55
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0