Stanpresenter

När jag var på fotoeventet "Lilla bloggdagen" så fick jag världens finaste armband i goodiebagen. Det kom från Stanpresenter.
 
 
 
Jag älskar det och har använt det nästan varje dag sen det kom i min ägo. Helt min stil. Jag gillar svart, jag gillar läder, jag gillar nitar, kors och strass. Helt perfekt!
 
 
När man är inne på Stanpresenter och kikar så hittar man hur mycket som helst som man vill ha. Dem har något för alla smaker.
 
 
 
Det finns armband i alla former och färger.
 
För att inte tala om halsband. Det finns halsband i mängder.
 
 
 
 
Tro mig, man vill ha allt. Det finns andra saker också. Kika in hos Stanpresenter och hitta en egen favorit!
 
 
Min favorit- om man räknar bort armbandet som jag fick i goodiebagen- är:
 
 
 
 
 
 
Den är helt underbart vacker! Man hittar den här.
 
Tack snälla Stanpresenter för att ni var med och sponsrade Lilla bloggdagen så att jag fick upp ögonen för er :)
 
 
 Alla bilder i inlägget är lånade hos Stanpresenter.se
 
 
 
 
 

Postat av: Amanda

Superfint! Ska kika in dä'r jag med!

Svar: Det gör du rätt i :)
SoffiZ

2014-10-25 @ 10:07:09
URL: http://creyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0