#lillabloggdagen

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om dagens fotoevent som jag var på i Sundbygård i Huddinge. 

Det här inlägget kommer enbart att bestå av mina instagrambilder (jag heter sooffiz på instagram, om ni har missat det)

Jag ska skriva ett inlägg och dela med mig av mina bilder från stora kameran. 

Men här kommer instagrambilderna; 


När vi kom fram till Sundbygård så tittade solen fram mellan molnen och välkomnade oss.



Vi kom in, hittade våra platser (bordsplacering), fick en lyxig frukostmacka och en kopp kaffe. 

Medans vi åt frukost så började fotograf Thorbjörn prata, berätta och förklara för oss hur systemkameror fungerar.



Lunchen bestod av en galet lyxig buffé. Det fanns allt möjligt gott att välja mellan och efterrätterna var inte sämre! 




Vi fick inte mindre än tre goodiebags. Det var inga dåliga saker i dem kan jag säga, det var noga planerat in i minsta detalj och jag kan med handen på hjärtat säga att jag kommer nog kunna använda allt för eget bruk (förutom cashewnötterna som jag är tokallergisk mot, den påsen la jag i Agges goodiebags)



Eftermiddagsfikat var verkligen fika med stort F. Jösses! Lakritsfestivalen var där och det fanns hur mycket lakrits som helst. Galet gott!


Några "friendselfies" hann jag oxå med såklart ;) vissa finare än andra. Haha.


Fina Annelie och Marlene som hade fixat allt så himla bra, jag är nöjd med dagen men saknade lite mer fototid. Dock är det väldigt svårt att kunna klämma in det under en så pass kort dag. Jag får ta en sväng med kameran imorgon ;)


Som jag skrev så var det galna goodiebags och här kommer mina favoriter;
Ett underbart armband från Stan Present.


Kuddfodral, flaskvas och katalog från Living and room.


En underbar dikt (tavla) från Desenio.


En skyddsängel från Margarete Nudel.




Ett stort tack till alla er som var med idag. Det har varit en helt fantastisk dag och jag har skrattat så jag har grinat. Ni är underbara! 

Stort tack till Annelie och Marlene för att ni fixade den här dagen. Jag hoppas verkligen att det kommer fler dagar som denna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0