Tunnelrun 2014

Sen jag fick höra om tävlingen Tunnelrun så har jag velat springa den.  

Det är 10km i norra länken och bara några dagar efter tävlingen så kommer tunnlarna öppnas för trafik. Det är alltså en "once in a lifetime"-tävling.

När jag skulle boka en plats så var allt utsålt. Det fanns någon plats kvar för rullstolar och några för elitlöpare. Jag kände att jag inte passade in i någon av de grupperna.

Igår var det en tjej som behövde sälja sin biljett. Hon kommer inte kunna genomföra loppet på ett eller annat vis. 

Hon sålde biljetten för ca halva priset och jag var inte sen att nappa!



Jag kommer alltså att springa i hennes namn (det gick inte att ändra namnen)- men vem fan bryr sig ;) 

Idag var jag och Ullis ute en sväng. Det blev löpning varvat med powerwalk för min del. 



Totalt blev det lite mer än 6,5km. Nice! 

Det känns bra i kroppen just nu och jag ser verkligen fram emot det här loppet! 

Nu taggar jag inför morgondagens Zumba. 100min zumba :) Woohoo! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0