Teamträff och mässor

I lördags åkte jag upp till Södertälje. Jag parkerade bilen och mötte upp Veronica. Vi tog pendeln upp till Älvsjömässan och där mötte vi Johanna :)





Vi började med att besöka mitt kök-mässan. Vi drev runt några timmar, smakade på ostar, choklad, marmelad och andra godsaker, dock inget vin. 



Vid 15-tiden gled vi över på Hälsomässan. Vi mötte upp några tjejer från Team justcheck :)

Vi gick runt några varv på mässan, handlade lite, fick endel gratissaker och avslutade med att ta en bild på hela teamet.



När bilderna var tagna så åkte vi till ett hostel som några av tjejerna bodde på. Där tog vi bara en kaffe, bytte om och umgicks i några timmar.

Nästa mål var Olearys på Odenplan. 



God mat och gott sällskap. På bilden är det Veronica, Johanna och Sanna. 

Det var en galet bra dag, dock ganska lång och det var ganska jobbigt att köra hem från Södertälje vid 2tiden. 

Vad kom jag hem med från mässorna?




Mitt bästa köp är självklart denna helt underbara väska; 



Ni ser vad den föreställer va? Ja, en "dammsugare" från Delicato! 


Tack alla glada och härliga tjejer för en underbar dag! Jag hoppas att det snart blir en ny teamträff för Team Justcheck!  

Postat av: Karin

Va roligt du/ni verkar haft :) Vi åkte också pendeln upp till Sthlm i lördags, vilket sammanträffande :) Pöss

2014-11-12 @ 11:59:53
URL: http://onelifetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0