Jag gjorde det!

I söndags hade jag planerat att ta med kidsen och besöka Kolmården :) 

Mina barn kan vara riktigt "pain in the ass" vissa dagar och jag åker ogärna iväg med dem ensam. 

Det bestämdes att en vän och hennes dotter skulle följa med och jag berättade det för barnen, de blev jätteglada och såg fram emot besöket.

Tyvärr blev vännen sjuk och var tvungen att ställa in resan. 

Min värld raserade lite och jag berättade för barnen att vi inte skulle åka. Båda barnen blev jättebesvikna och sa att de hade sett fram emot att åka dit. 

Jag kände bara att "vafan, jag måste väl klara av mina egna barn"? 

Barnen lovade på heder och samvete att de skulle vara supersnälla och lyssna på mig, under hela resan. 

Sagt och gjort så rotade jag fram biljetterna och så for vi iväg. 





Jag gjorde det! Vilken boost det var att åka dit ensam med dem. De skötte sig helt exemplariskt och vi vann tom storvinsten! 


Jag är så himla stolt över både mig själv och barnen. Det var så himla mysigt att åka iväg med dem på lite äventyr och att alla var glada hela tiden.


Postat av: Caroline, ung tvåbarnsmamma!

Känner igen det, vill helst att karln är med när vi ska iväg på något om så bara ner på stan, men Elias blir allt duktigare på att lyssna och gå själv bredvid vagnen även om det händer att han drar iväg ibland, så det händer allt oftare att jag går iväg själv med dom :)

2014-11-05 @ 09:52:27
URL: http://minbebis.com/blogg/otherside/
Postat av: mamma och mormor

Ni kan om ni vill!!
Kram!

2014-11-06 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0