Bloggmiddagen 2014

I ett helt år (ja lite mer än ett år är det faktiskt) så har jag längtat efter årets Bloggmiddag. 

Förra årets middag var helt galen. Massor med härliga människor, supergod mat och sist men inte minst, galet många goodiebags och vinster!! 

Om några dagar är det äntligen dags för årets bloggmiddag och vi som ska dit kan tävla om några olika produkter från Playmobil. 




Om jag vann skulle jag bli jätteglad för denna häftiga polisbil. Jag har velat bli polis i många av mina ungdomsår. Dock så slutade jag drömma om det för några år sen och nu studerar jag ju till trafiklärare. 

Det skulle vara hela perfekt att övningsköra med den här coola bilen hemma. Sen att det finns en liten kamera på är ju bara en bonus :) 


Åh vad jag längtar till Bloggmiddagen :)

Postat av: Carolina

Önskar så att jag hade fått en plats så vi äntligen kunde ses igen! <3 KRAM

Svar: Ja det önskar jag oxå <3
SoffiZ

2014-11-07 @ 18:36:43
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0