Jobbelijobb

Fyra dagars jobb, en dag ledig och sen jobba tre. Så ser mitt liv ut just nu. 

Det är ett pussel att få ihop allt med barn, jobb, mat, träning och djur. Men det går. Prioritering.

Nu har vi klarat av fyra veckor av #lifestylebymrr. Det är tolv veckor kvar. 
(Jag har en jämförelsebild på hur jag såg ut för fyra veckor sen och hur jag ser ut nu- men tvekar för att lägga ut den publikt).

De här fyra veckorna har varit roliga men även otroliga kämpiga. Att få i sig all mat jag ska varje dag samt att träna.

Jag kör gympass 1-2 ggr/v + pass. Mina powerwalks kör jag (nästan) varje dag.



Igår var jag och Zelda ute 10km. Först hade vi sällskap av Emelie i telefon och sen träffade vi Agnieszka :) Det var väldigt lätta km :) det tackar vi för :)

Idag jagar jag kilometrar och ikväll är det zumba :) yeehaaa! Kööööör!!  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0