Girls night out by sea 2014

I helgen var jag och ett gäng partysugna damer ute på Östersjön och svängde våra lurviga på dansgolvet. 

Jag körde min nya Audi och fick finsällskap av Jenny och Emelie :) 



Vi drack gott, åt gott, dansade tills de stängde (fötterna mådde "sådär" dagen efter) och umgicks. 





Vi fick härliga goodiebags och jag hade turen att få hela två vinster :) En hårinpackning från Isabella Löwengrip och ett smycke från Carolina Gynning :)




Vi minglade och drack champagne :) 





Vi fick en hel del info om vad man kan köpa på Birka samt info om lite skojsigheter man kan roa sig med :)



Vi hann med lite shopping i taxfree innan vi åt buffé. Den var bra (som vanligt) och det fanns något åt alla. Jag höll mig till kött och potatisgratäng :)



En snygg Jenny på dansgolvet :) 

Jag och Emelie dansade till 3:30 innan vi gick till sängs. 


Dagen efter tillbringade vi en stund ute på soldäck. Jätteskönt sålänge solen var framme men sen blev det svinkallt när den försvann. 


Lunchen var jättebra. Fräsch mat och bra sällskap :) 



Jag passade på att shoppa lite till mig själv. Jag blev helt kär i det här setet från Edblad. 


Sammanfattning av den här resan är att jag hade ett jättehärligt dygn med två av mina bästa vänner. Tack snälla Mgroup och Birka för en (som vanligt) härlig kryssning!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0