Galen helg!

Vissa helger är galnare än andra. Den här var helt klart en sån helg. 


I fredags hoppade jag mitt livs första (absolut inte sista) fallskärmshopp. När jag kom ner på marken igen så åkte vi och hämtade vagnen och körde neråt. 

Vi sov någon km utanför Ullared på en uppställningsplats. Vi kom ner ca en timme efter att campingen hade stängt.  

Lördagen bestod av shopping. Alltså jag är helt grym på att shoppa! Helt klart MVG! GULD! Stort A. Haha :)

Kvällen var lugn och fin vid husvagnen. Vi spelade spel, grillade och drack ett glas vin. 

Söndagen började med att jag vaknade före hela familjen och gick och duschade. De sov när jag kon tillbaka igen så jag tog bilen bort mot Gekås för att komplettera lördagens shopping. Man blir lätt lite "blockad" i huvudet där inne och har man ingen inköpslista med sig så kan man lätt glömma hälften (och köpa massor med andra "bra att ha" saker istället)

När jag kon tillbaka till husvagnen så åkte vi hemåt. Det blev några stopp men sen kom vi äntligen hem till Nyköping. 

Vi lämnade husvagnen på sin parkeringsplats och åkte hemåt. Farmor mötte upp hemma hos oss och vi dumpade alla påsar och kidsen hemma. 

Några minuter senare satt jag och Darlingen i bilen igen. Denna gång med destination Stockholm. 

Målet var Fotbollsmatch i Tele2arena mellan Bajen-Landskrona. Bajen vann med 4-0 så vi var nöjda och glada när vi rullade hemåt igen. Jag passade på att visa var min skola ligger på Gullmarsplan :)


Nu är jag så trött och hoppas att jag kommer somna så fort mitt huvud träffar kudden. 

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. 

Åh vad jag älskar såna här helger, och som jag älskar min familj som låter mig göra såna här galenskap ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0