Birka Paradise

Tanken med att vara ledig den här veckan var att kunna vara spontana och göra exakt vad vi vill. 

Första tanken var att dra iväg en sväng med husvagnen men eftersom att vädret är så dåligt så ändrade vi oss. 

I måndags så satt vi med varsin iPhone och glodde på nätet. Jag föreslog att vi skulle dra på kryssning. 

Jag hade en frikryssning med Birka Paradise så jag bokade oss på den. 


Igår så styrde jag nya audin mot Sthlm och Birka terminalen.


Stockholm bjöd inte på sitt vackraste väder- men det struntade ju vi i ;)

Vi kom på och barnaktiviteterna började direkt :)

Vi har pärlat armband, varit med i familjekampen, tittat på frost och spelat tv-spel.

Självklart har vi hunnit med att dricka ett (eller två) glas vin, dansat på discot, haft sovmorgon, ätit frukostbuffé och haft det bra oxå. 



Eftersom att jag "nästan" hade träningskläder med mig och var galet sugen på en löprunda så tog jag mig upp till däck och sprang "några" varv ;)


Jag sprang i 30minuter och jag skulle uppskatta 3,5-4km under den tiden. Det är dock ganska tacksamt att springa på en båt som rör sig, enligt runkeeper sprang jag 11,78km ;) haha!


Slutsats: en helt underbar kryssning med min fina familj :) jag älskar när vi gör saker tillsammans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0