Hälsomässan i Linköping

Igår åkte vi ner till Linköping. Målet var hälsomässan.

När vi kom ner så blev vi lite förvånade över hur litet det var. (Jag hade nog föreställt mig nåt liknande med Sthlms hälsomässa i Älvsjö)

Efter några varv och några inköp så kikade vi lite på programmet och såg vilka som snart skulle föreläsa.

Medley stod för ett roligt "medley" (haha!) med delar av deras olika pass, Malin Ewerlöf pratade om löpning och sen kom det jag hade väntat på. Mårten Nylén. Sveriges enligt mig absolut bästa PT.

Han pratade med så kloka ord. Jag tog åt mig och sög åt mig av allt han sa (även om jag hade två mindre intresserade barn jämte mig)

Efter föreläsningen gick vi och pratade med honom. Vilken människa! Så varm!

När vi klev ut från mässan så gick jag med självsäkra kliv och med ännu högre motivation till att träna.

Det blev några bilder tagna under dagen, jag tänkte visa några;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0