Vabruari

Sådärja, då är vi inne i Vabruari. Även kallad Februari (främst av dem utan småbarn).

Om jag är hemma och vabbar? Ja.
Oliwer hade tappat rösten helt när jag hämtade dem på förskolan i onsdags. Båda barnen var varmare än vanligt.

De är fortfarande inte helt 100 och jag tar det säkra före det osäkra och är hemma med dem. Det värsta som finns är när de får gå till förskolan och så blir de sämre igen.





I lördags hade jag och Darlingen date :)

Vi firade att vi har bott tillsammans i lägenheten i 6 månader. Det firade vi med tårta, grekiskt och bio :)





Efter bion så dissade vi allt som hade med mello att göra och gick ut med Zelda på långpromenad :)

Hur har ni det ute i Sverige? :)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Låter som en härlig kväll, grattis till halvåret!

kramar

2014-02-03 @ 18:48:53
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0