Lifestyle by mrr

Just nu är jag inne i en 16 veckors lång tävling/utmaning.

Det är via MRR (min resa räknas) och tävlingen heter Lifestyle by mrr 2.0.

Det hela går ut på att vi (80 deltagare) ska hålla oss till se kost och träningsscheman som vi har fått.


Det kommer att bli en grym resa, både för mig och de andra deltagarna.

Jag kommer självklart att skriva om det allt eftersom. 

Jag är taggad! Är ni?

Dock är jag genomförkyld just nu, så mitt första mål är att bli frisk igen och återuppta träningen :)


Postat av: Elin - Livat på torpet

Du är grym! Du är en av dom som taggar mig för att börja röra på mig :)
Kram

Svar: Tack snälla! Vad glad jag blir :)
SoffiZ

2014-02-13 @ 16:22:48
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0