Studiebesök

Den här veckan är jag på hemmaplan :) jag är på studiebesök på en trafikskola i Nyköping :)

Otroligt skönt att kunna gå till jobbet, och det tog inte mer än 10 min :) 

Kan man annat än att älska att de har valt att köra Audi? 

Postat av: Louise

Hej
Läste ditt inlägg inne hos Trollmorsan Anna.
Vill bara säga grattis till din nya utbildning och lycka till i framtiden. Grattis i efterskott.
Blev glad över att läsa ditt inlägg.

Ha en bra dag. MvH. Louise

Svar: Tack snälla, jätteroligt att höra <3
SoffiZ

2014-09-04 @ 10:11:25
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Bra inlägg hos min goa dotter Anna ( Trollmorsan )
Ha en trevlig helg!

Svar: Tack snälla!!
SoffiZ

2014-09-05 @ 09:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0