Utbildning, bilkö och träning

Så har min dag sett ut idag. 

Natten var väldigt orolig. Värre än vanligt. Towa kom in vid 3tiden och bökade runt. Oliwer kom strax efter. Båda barnen ligger korsochtvärs i sängen och Oliwer sparkas ofta och mycket. 

Jag vet att jag tittade på klockan runt 4:15 när allt börjat lugna ner sig och tänkte att vad skönt, jag får sova en timme till. In my face

Jag vaknar, tittar på klockan och tror att jag ser fel. 6:30. Jag tittar igen, det står fortfarande 6:30. Skit!! Vi skulle ju mötas 6:30, klockan skulle ringt 5:30. 

Gaaaaah! Upp och ringa till mina två chefer som stod och väntade på mig, sätta igång kaffebryggaren (som var färdigladdad- thank god!), tvätta håret, klä på mig och sen skynda ut. De hämtade upp mig hemma istället och skrattade lite åt mig. Vi skämtade lite om att det var "försent" att vakna 5:30 (jag är van att vakna 3:30).

Vi for upp mot huvudstaden och hamnade i bilkö. Suck! Alltid denna j*la bilkö! 

Vi kom iaf fram till kurslokalen i Kista i tid och hann tom ta en kaffe innan kursen började :)


Det var en helt okej kurs och lite efter kl 16 rullade vi hemåt.

Vi rullade i säkert 10min innan vi hamnade i nästa bilkö. Vafan?! Har folk inget bättre för sig än att vara ute och köra bil?   

Jag kom iaf hem, slängde i mig en matlåda och tog med mig Zelda ut till bilen. Vi hämtade barnen och fortsatte mot mina föräldrar. 

Jag dumpade dem alla tre där och åkte vidare mot simhallen.

Först när jag hade bytt om till baddräkt (som jag förövrigt behöver köpa en ny- omgående) så kunde jag pusta ut. 

Det var ett ganska hårt "intensivt vattenpass" på 45min och man är alltid lika glad när det är slut ;)



Det var min torsdag det. Jösses att vissa dagar går så himla fort. 

Nu laddar vi om. Imorgon är det en helt ny dag med massor av nya möjligheter. 

Kram och godnatt 💚
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0