Träna träna träna

Den här veckan har jag fått ihop ganska mycket träning. Tre dagar gym, ett intensivt vattenpass, 15km cykel samt 3-5km pw varje dag. 

Jag känner mig nöjd. Att jag fuskade med kosten i fredags och åt lakrits tänker jag inte må dåligt över. 

Idag har vi tittat på pappan som spelade innebandy. Towa blev superglad för vem satt på läktaren? Hennes bästis från förra förskolan :) Oj vad glada båda tjejerna blev :) 

På eftermiddagen drog vi iväg ut till några vänner. Jag och Tessan körde ett hårt gympass och sen blev vi bjudna på mat.


Vi blev kvar till 20-tiden. 

Ibland tänker jag på hur fina vänner vi har. Det är tråkigt att vi inte umgås lika ofta som förr, men vi har alltid så himla roligt tillsammans. Barnen leker, vi skrattar, barnen skrattar och Zelda trivs. 

Då var även denna vecka över. Nu ropar sängen på mig. Imorgon börjar en ny vecka. En vecka fullproppad med jobb. 

Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0