Inspiratör?

Inspiratör? Jag?
 
Nästan dagligen får jag höra hur duktig jag är med träningen och att jag är ute och går/springer varje dag.
 
Det är helt olika personer som säger det. Det är allt från bloggande kompisar runt om i världen till jobbarkompisar. Självklart så blir jag jätteglad. Varje gång.
 
Dock så är det väldigt svårt att kunna se några resultat själv. Jag kan absolut se skillnad på nåt visst tränigsplagg eller på nån jacka, men de största resultaten ser jag på mina tider. Tex 5km. Ja jag vet att jag tjatar om det, men jag är så nöjd över att jag klarar att springa 5km.
 
 
Häromdagen mätte jag mig och såg att jag har minskat 7cm i midjan under de första 8 veckorna av #Lifestylebymrr
 
 
Gissa hur glad jag blev över att det var minus på måttbandet :D
 
 
Tack snälla alla ni som ger mig komplimanger om att jag är duktig och att det syns på mig att jag förändrar min kropp. Det värmer och det är till stor del er förtjänst att jag fortsätter :)
 

Postat av: Dessi

Du är så duktig :) Heja dig!

2014-04-07 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0