Frankrike September 2013

Jag slänger upp en rejäl bildbomb från Frankrike :)
 
 
 
 
Behöver jag säga hur bra vi hade det på Disneyland? Jag skulle gärna åka dit fler gånger, gärna redan imorgon ;)
Dock var det lite kort tid att bara vara där en dag. Det var alldeles för långa köer på vissa karuseller, samt för mycket folk inne i parken. Det var galet stort och det fanns galet mycket att göra, äta och att köpa. Jag ville ju köpa allt i affärerna!! :)
 
Inne i Paris var det oxå kanon. Vi hann med att se en hel del attraktioner. Bla Eiffeltornet, Triumfbågen, Louvren och Notre Dame.
 
Det jag gillade mest var "kärleksbron". Där förälskade par har låst fast hänglås som bevis på sin kärlek :)
 
 
Jag gillade Paris. Hit ska jag åka flera gånger :)

Postat av: Carolina

Det ser helt fantastiskt ut - Paris har länge varit mitt drömresmål men än har jag inte hamnat där... Kram

Svar: Åk dit! Det är så underbart som det ser ut ♡
SoffiZ

2013-09-24 @ 11:25:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: mamma och mormor

Ja, det var några intensiva och roliga dagar!!
Kram!!

2013-09-24 @ 17:00:41
Postat av: Sandra

Jag är på! Säg bara till när du vill åka!!!! ;)

2013-09-24 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0