En bra dag

Idag har vi haft en lugn och skön dag.

vi började med lite sovmorgon och sen tog vi en lång mysig frukost.

Medans resterande familjen lekte så rensade jag lite bland mina kläder. Det blev fyra påsar till en klädinsamlingscontainer och det finns massor kvar att rensa.

Efter det packade vi in oss i bilen och brummade iväg. Vi mötte upp Lena och satte oss för att fika :)

Lena fick några födelsedagspresenter av oss och Towa fick några födelsedagspresenter av Lena :)



Efter fikat åkte vi ner till Norrköping en sväng och besökte Media markt. Dock höll vi ganska hårt i plånboken och köpte enbart några filmer ;)

Jag passade på att smita in en sväng på ica maxi och handlade inför kvällens middag.

Himlen bjöd på en underbar regnbåge :)




På väg hem hämtade jag ut ett paket. Jag hade ingen aning om vad som var i, men när jag öppnade det så kom jag såklart på- det var en vinst från söta Fröken Mela ♡




Det var en kräm från Nivea Soft. Den doftar gudomligt! (Den påminner om någon doft som min mormor hade). Det fanns även en söt liten nessesär i paketet :)

Nu somnar jag. Jobb kl 5:00 imorgon. Yeehaaa... :)

Postat av: Carolina

Låter en som en riktigt härlig dag, hoppas dagen idag varit minst lika bra! <3 KRAM

2013-09-25 @ 21:20:21
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0