Flashantenn

Minns ni, för många många år sen, säkert 15år sen, så kunde man byta ut sin vanliga tråkiga antenn på sin mobil mot en supercool flashantenn. En antenn som blinkade och lös i olika färger när man pratade i luren eller skickade sms. (Det är typ så längesen att det nästan inte fanns nån bild på google ens...)



När antennerna började försvinna på mobilerna byttes flashantennerna mot ett slags flashklistermärke.


Jaha, var vill hon komma med det, tänker ni.

Jo, jag undrar om det finns något sånt nu för tiden?

Postat av: Pia

De där antennerna har jag inget minne av, å andra sidan var jag rätt sen med att skaffa mobil :) Jag har en htc rhyme och till den finns ett tillbehör - en liten kub - som lyser/blinkar (har aldrig använt den så jag vet inte) när det ringer eller om man får sms etc. Tror det är meningen att man ska ha den sticka ut ur väskan när man har telefonen däri på ljudlöst...eller nåt :D

http://www.bing.com/images/search?q=htc+rhyme&qpvt=htc+rhyme&FORM=IGRE#view=detail&id=1D5C610F16091064E3C133B6FB223491166D0642&selectedIndex=3

Svar: Det ska jag kolla. Gör det på datorn sen :)
SoffiZ

2013-10-28 @ 21:33:34
Postat av: Fröken M

haha... det var tider det !! Eller när man skickade animerade sträckgubbar som "dansade" / rörde sig när man tryckte på piltangenten nedåt ?!
Allt var inte bättre förr ;)
KRAM

Svar: Lovely!!! :)
SoffiZ

2013-10-29 @ 08:10:42
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0