SoffiZ tipsar- Stylight

Jag tänkte tipsa om en sida, den är helt ny för mig men jag har redan hunnit spendera en hel del tid där. Mer kommer det bli, det kan ni vara säkra på.
 
Sidan heter Stylight.
 
Stylight är ett mode-community som lanserades i Sverige i slutet av förra året. Sidan finns på flera olika språk och är företaget är baserat i München.
 
Man fixar ett medlemsskap (jättelätt att fixa via facebook), sen går man in och "hjärtar" olika produkter. Man kan göra olika "inspirationsboards" och även kika på vad andra människor har för favoriter.
Vill man köpa produkterna så lotsas man direkt till respektive köpsite.
 
 
 
Det finns kläder för både män och kvinnor samt en mängd accessoarer.
 
Några av mina favoriter ser ni ovan. Man kan kika runt hur länge som helst och hitta massor med fina saker!
 
Jag tycker att sidan är roligt uppbyggd och eftersom att man "hjärtar" de produkter man gillar så ser man väldigt tydligt vilka saker som är populära och vilka som inte är lika populära.
 
Om man vet vad man letar efter kan man snabbt söka efter det specifika plagget alt att söka på märket.
 
Vilka saker blir era favoriter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0