Ser ni någon skillnad?




På dessa tre månader har jag gått massor av kilometer. Jag har även sprungit en del av kilometrarna, gymmat och kört intensiv vattenträning.

Jag tycker mig iaf se en liten skillnad. Gör ni?





Så som jag lever just nu, mycket träning och mer tanke bakom vad jag stoppar i mig, så mår jag bäst.

Jag har inte tagit bort något alls ur kosten, men äter kanske inte lika mycket av "det dåliga". Självklart unnar jag mig det jag tycker om ibland- även om det är onyttigt :)


Postat av: Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013

Det syns massa skillnad, du är grym vännen! love u! <3 KRAM

2013-12-08 @ 12:41:07
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0