Bvc besök och blommor

Idag hittade jag en lapp från bvc. Det stod att Towa hade läkartid kl 9:45. När jag hittade den var kl 9:15. Gissa om det blev bråttom! Vi hann iaf i tid och vi "firade" med en fika på McD tillsammans med Agnieszka efteråt.När vi kom hem så roade jag mig att plocka bort några döda buskar i trädgården. Precis när jag var färdig plingade det på dörren och Agnieszka kom på besök. Jag fick det sötaste kortet och helt underbara rosor <3
Vi fikade lite till och sen grillade vi när Darlingen kom hem :)
 Två premiärer idag, både fika på altanen och grilla! :)Tack för idag och tack för att du är du <3

Postat av: Hanna Of Sweden

låter som en mysig dag! ^^ tur att ni hann till BVC med så kort varsel, haha... det hade jag aldrig gjort! :D

kram kram

2013-04-10 @ 16:14:39
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0