Idrottsmassage

Nu är vi klara med mer än hälften av denna omgång i skolan (3av5dagar).

Vi har hunnit massor! Igår hade vi vår första elevpraktik på skolan. Det betyder att det kommer folk dit, betalar en liten summa, fyller i några papper och sen träffar de oss. Det är helt slumpvis, men jag hade jättetur med mina kunder :). Supertrevliga och lätta att ha och göra med.

Idag har vi bla pratat om olika sjukdomar och sen på eftermiddagen lärde vi oss bla lite idrottsmassage :).



Zelda beställde en avslappningsmassage som jag avslutade med lite idrottsmassage ;)

God natt!

Imorgonbitti ska jag brumma ner till Linköping igen. Hela lördag och hela söndag är det skola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0