Vilken helg!

Jag säger bara WOW vilken underbar helg vi har haft!
 
Carolina fixade världens mysigaste "Blogghippa" till Michaela som jag och Sandra hade turen att få deltaga på.
 
Vi har haft en helt galet bra helg. Den har innehållit allt; vin, god mat, halvnakna killar, svit, godissnören, dans, uppdrag, goodiebags, cupcakes, gps, felkörning (trots gps...) parkeringsböter, bajsblöjor med mera med mera.
 
Jag är helt slut och tänkte stupa i säng nu. Imorgon ringer klockan alldeles för tidigt (som vanligt), men jag lovar att det kommer att komma ett härlig inlägg om alla smaskiga detaljer från helgen :)
 
 
 
TACK underbara tjejer för den här helgen!

Postat av: Fröken M

haha... kom till Karlstad så bjuder jag på middag och vin över ett tänt yankee candle !! :)
Det här var lätt en av dom bästa helgerna på VÄLDIGT länge och jag är glad att jag fick lära känna dig bättre <3 kram

2012-10-08 @ 19:58:58
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0