Vinststim!

Nu är jag verkligen inne i ett vinststim igen.


Igår fick jag hem en superfin ring som jag vann inne hos Jossans smycken på facebook.





Idag fick jag ett sms om att jag hade fått ett dhl-paket. Jag visste att jag hade vunnit dessa underbara dessertskålar men var inte riktigt säker på om det var dem. Men det var det ju såklart :)

Jag vann dem inne hos Drömhuset på facebook.






Sen den coolaste vinsten på länge.


Jag vann en fatboy hängmatta inne hos Hultens på facebook.





Gissa var jag kommer ligga hela sommaren!!!

Postat av: Mamma o Mormor

Du har tur i både tävlingar och kärlek du!

Grattis!

Kram!!!

2012-05-04 @ 22:06:07
Postat av: Pia

Men GRATTIS!!!! Fan va nice :)

2012-05-05 @ 08:22:32
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Jenny B

Din turknutta =) Älskar verkligen den där ringen =)

2012-05-06 @ 10:58:08
URL: http://jenza.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0