Lista

Eftersom att jag har galet dåligt samvete för att jag inte orkar publicera alla bilder som jag vill från bloggminglet så tar vi en lista istället ;)



01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, dock brukar jag ha den på ljudlös.

02. Vem såg dig senast naken?
Mina barn förmodligen.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Blond. Stora byxor. Cool helt enkelt (iaf om jag själv fick bestämma)

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag kommer se galet ung och vacker ut. Haha.

05. Hur var du på dagis?
Det skulle jag komma ihåg?? Jag var nog det snällaste och gosigaste barnet :)

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Den bästaste!

07. Har du celluliter?

Nääääääeee... Inte jaaag.... ;)

08. Biter du på naglarna?

Mjo, iaf ibland. Periodvis.

09. Har du något handikapp?
Nope

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Näe, inte ett dugg. Kan väl inte påstå att jag längtar. Vore väl konstigt om det inte blev hängbröst när jag har ammat två barn?

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Kanske en "hen"??

12. Svär du?
Lite för mycket...

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag är alltid trevlig.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Homo? Jag? Njae, asså jag tycker att det finns snygga tjejer, men mer är det inte. En 1a.

15. Tror du på utomjordningar?
Haha, kanske

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Raggmunk, eller nåt gott kött.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Jag gillar typ all mat. Men isf något med nötter i, det är jag allergisk mot.

18. Har du blivit arresterad?
Nope. Självklart inte.

19. Ljuger du?
Sällan.

20. Har du kysst en polis?
Inte vad jag känner till.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Rädd? Jag är ju en sån själv...!

22. Har du någonting att dölja?
Japp det har alla

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Geggemoja nyckelband, en grön ödla och några nycklar.

24. Är du/har du varit gift?
Nope, men halvvägs är jag.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvän/flickvännen från krogen?
Nemas problemas.

27. Kan du fixa med bilar?
Det jag behöver.

29. Kan du baka bröd?
Baka? Man kan ju köpa? Jag kan baka med.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Japp


31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Vänner




Det var väl en rolig lista?? Gör den du oxå vetja, men då vill jag läsa dina svar :D

Postat av: Qicki

Jag gjorde listan så du får gärna kolla in de hos mig.

Kram

2012-05-03 @ 11:10:17
URL: http://qicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0