Lista a´la Ewa

Ewa gjorde en liten lista på sin blogg och jag tänkte hoppa på den.



1. Vad gör dig lycklig? Min familj. Helt klart. Att se mina barn glada och lyckliga. Det är det bästa som finns.

2. Vart går din drömresa? Hade jag fått den frågan för några år sen hade jag svarat Alperna. Men jag tror att sen jag fick barn så ändrar jag nog radikalt och väljer varmt istället. Eller kan man välja båda? :)

3. Ditt bästa mormor & morfar / farmor & farfar minne?
Det var nog en "lilla julafton" med Mormor och Morfar.

4. Din snyggaste "gå bort klädsel"?
Jag gillar att ha kjol, strumpbyxor och skjorta.

5. Ditt bästa partyminne?
Hmm, jaa ett av dem är iaf KOS 2001 tillsammans med mina tjejkompisar. Det var fanimig hålligång dygnet runt i en vecka. Det var härliga tider :)

6. Vilken är din favoritparfym?
Gucci Envy me

7. Har du en "ungdomskärlek" du aldrig glömmer?
Ja det har jag nog. Mest för att han var min första "riktiga" kärlek. Vi gjorde allt ihop. Började övningsköra, började gymnasiet, tog körkort, tog studenten med mera. Men jag kan inte påstå att jag har några känslor kvar för honom. De gånger man har sett honom de senaste åren så finns det inget "pirr" alls. Men det var härliga 4 år under min ungdom.

8. Hur och var bor du om 10 år?
Jag bor kvar i huset, helt klart. Här tänker jag bo tills jag dör :p.



Det var en mysig liten lista. Hmmm. Är det någon av er som vill göra en liten lista a´la SoffiZ?

Isf får ni dessa frågor:

1. Är du nöjd med din kropp, om inte, vad vill du ändra?
2. Din favoritfärg?
3. Favoritstad?
4. Vad är roligast med att blogga? (om du har en egen blogg)
5. Ångrar du något viktigt beslut du har tagit i ditt liv?



Det vore jätteroligt om ni ville svara på frågorna :)
Kommentera det här inlägget så jag kan gå in och läsa era svar! :)


Postat av: Jeanette

Jag tar över frågorna till min blogg och svarar där =)

2012-05-04 @ 11:52:23
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men åh så skoj :) Roligt att du ville haka på :)

Kram finaste

2012-05-04 @ 12:35:53
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Du har väl inte missat Helgens Sweetie? :D

http://fotokobran.se/2012/may/var-med-och-delta.html#comment

ursäkta om du redan fått denna fina lilla påminnelsen! :)

2012-05-04 @ 23:53:15
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0