Finfika och mord

I morse kom Lena på besök. Min bästaste Lena. Min fina kollega. Jag saknar henne massor nu när jag inte jobbar. Vi drack kaffe, klämde några bullar och snackade skit.

När hon åkte vidare mot jobbet så gick jag ut och krattade ihop massor med gräs.
Darlingen klippte gräset igår, och det hade hunnit blivit helt galet långt, så det låg typ drivor med löst gräs kvar. Jag krattade väl kanske en fjärdedel av tomten innan jag tröttnade. Alltid nåt.


Jag har tvättat en maskin tvätt och hängt det ute. Åh vad lyxigt det känns att kunna hänga tvätten ute. Den luktar så gudomligt när man tar in den sen :) Me like!






Det har skett ett mord.
Av någon konstig anledning så misstänker jag starkt någon av mina egna familjemedlemmar. R.I.P Lilla Näbbmus.

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men lilla näbbisen då... må han vila i frid :)



Mysigt med bullgäster!! Såna vill jag oxå ha ist för att behöva sitta här och plugga... men snart.. MKT snart.. är mitt första år klart :) LOVELY!!



Kram

2012-05-23 @ 13:05:20
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0