Brevbomb?

Kvart över nio kom posten idag. 9.15. Det har aldrig hänt att den har varit så tidig förut.

Jag stod i köket och hörde att det kom en bil, tittade ut, såg den gula postbilen, såg att det var en långhårig kille som körde, en kille som jag aldrig har sett förut. Han slängde snabbt in posten i lådan och gasade vidare.

Min första tanke var "Oj, vad bråttom han hade, undrar om han kör på ackord?" Sen svävade tankarna iväg. Tänk om han hade snott en postbil och att det var en brevbomb som han slängde ner i lådan.

Nästa tanke var, ska jag kolla om det är en brevbomb  och isåfall om den är adresserad till mig eller Darlingen.


Jag lämnade barnen inne och gick ut till lådan. Det låg ett litet vitt kuvert i botten på lådan.

"Till Towa Erikssons föräldrar" stod det på. Det var från Ortopeden.


Jaa, så spännande var det. Jag kanske ska sluta titta på alla polisfilmer och dyliknande?


I brevet från Ortopeden stod det att Towas höfter är precis som de ska och de behöver inte kollas upp ytterliggare. Det tackar vi för :)

Postat av: britta bloggar

Haha, lite dramatik kan man ju alltid skapa sig - det piggar ju upp!

2012-05-04 @ 12:09:54
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Mamma och Mormor

Skönt att allt är ok med lill-Towan!

Kram!

2012-05-04 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0