Bloggminglet 2012- Kvällen



Lite fika. Det fanns ungefär hur mycket som helst att välja mellan. Massor med mumsigt!! :)





Klänningen var på. Jag gillar den massor. Har sällan långklänning på mig, men det här känns som en klänning som man kan ha lite både till vardags och fest. Gillart!




Middagen var trevlig. God mat och bra bordskamrater :)


Menyn:

Förrätt:
Laxtartar med stenbitsrom och pepparrotscreme
Varmrätt: Grillad gårdskyckling med ljumen potatissallad samt citron och örtcreme
Efterrätt: Chokladterrinne med rabarber och jordgubbskompott samt chokladsticks



Camilla, Jenny, Dorothea och jag :)


Postat av: Marie-Louise

Åh du fick ju till riktigt bra bilder på middagen :) jag försökte men misslyckades helt ;) Kram fina

2012-05-02 @ 20:34:06
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0