Bloggminglet 2012- Frukost dagen efter



Dagen efter åt vi frukost.


Hotellfrukost är ju alltid lite extra lyxig. Det finns alltid så mycket att välja på. Me like.

Tyvärr så var det väldigt mycket folk där när vi åt så det blev dåligt med stolar och en hög ljudnivå. Men frukosten var god. :)



Efter frukosten var det Zumba.
Det var jag och typ 4-5 tappra tjejer till som vågade vara med och köra. Det var svårt. Jättesvårt. Men väldigt roligt! Jag har bara kört en gång förut, och det var ett par år sen.





Sista hopplocket av bilder är såna bilder som jag har hittat och snott hos andra


Som ni ser så har jag haft ett galet bra dygn och längtar redan efter nästa Bloggmingel :)

Postat av: Solan

Har aldrig provar Zumba. Men har hört att det ska va skoj.

De va hon på Kucks som sa att det va nytt. Eller va det just smultron som va nytt??? Tåls att tänka på :)

2012-05-04 @ 06:58:28
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0