Babyfoot = Vilken grej!

Häromdagen satt jag still i soffan i två timmar med plastpåsar på fötterna. Kommer ni ihåg det?

Det kändes kallt att stoppa in fötterna i den där "sörjan" (gele?), men det blev ganska behagligt efter en stund.




Två timmar senare så sköljde jag av fötterna och gjorde allt på rätt sätt som man skulle.


Några dagar gick och mina 28 åriga fötter förvandlades till en 90 årings.
De såg så äckliga ut! Det började ramla loss äckliga små bitar lite här och där på fötterna. När jag tog ett bad så gned jag fötterna med händerna och halva fötterna ramlade av (Ja jag kanske överdriver lite, men bara jättelite).

(Gissa om jag duschade när jag hade badat klart??!)

Men, när man har gått igenom allt det där jobbiga (hhhmm, sitta still 2 timmar, se ut som en 90åring och sen tappat halva fötterna) så är fötterna helt underbara!

De är som nya och jag måste verkligen säga att "Babyfoot" är det perfekta namnet. Fötterna är så fina och fräscha och så himla lena.


Om ni inte har testat det så tycker jag att ni ska göra det. Ni kommer inte att bli besvikna!


Babyfoot kan du köpa hos MYZA :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0