Senil?

Igårkväll när jag gick och la mig kom jag på ett jättebra inlägg, som jag skrev- i mitt huvud. Jag tänkte att det kanske är bäst att skriva ner några ledord så jag inte glömmer bort det, men sen tänkte jag att nej, det glömmer jag inte bort.


In your face.
När jag vaknade var hela inlägget som bortblåst. Fasen så irriterande!

Jag vet inte om jag är mer eller mindre senil nu när jag ammar, men det är helt galet drygt när det blir så.


Gör ni likadant??
"Skriver" inlägg i huvudet. Perfekta inlägg, och sen flyger de bort innan man har hunnit till en dator.



Ibland kan jag säga till Darlingen att jag behöver en dator och det är NU.
Jag har fyra inlägg som behöver skrivas. Hehe, ja han är ju ganska van vid mig och mina behov. Men det kan vara jobbigt att förklara för nån som inte bloggar hur abstinensen kan komma smygande.

Både när man har många inlägg att skriva, men kanske inte har möjlighet att skriva dem, eller helt enkelt inte har lust att skriva dem. Eller tvärtom, man känner att man borde skriva ett inlägg, helst två, men det är helt blankt. Det finns ingenting skoj att skriva om.


Det mina vänner, är dagens i-landsproblem som bara vi bloggare känner till
(och likabra är väl det?)


Oj, snacka om att skriva ett helt inlägg om just ingenting. Men medans jag nu är inne och inte skriver nånting så kan ni väl skriva lite kommentarer? Skriv om vad ni tänker på just nu. Det vill jag veta ;) Okej, kör hårt!



Postat av: tezza

Fasen vad irriterande! Just nu tänker jag på allt jag måste ha med till dagis imorgon!

2012-03-25 @ 23:51:37
Postat av: Anonym

Att jag måste sova, efter jobbarhelg och med en fullspäckad dag imorgon. Kram

2012-03-26 @ 00:02:29
Postat av: Linda

jag tänker på hur jag ska lyckas få ihop sju artiklar till ett PM på en sida, och med tanke på att jag läser bloggar istället för att skriva kan du ju lista ut hur bra det går :)

2012-03-26 @ 10:32:14
URL: http://ihuvetpalilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0