Måndagslista




Idag är jag glad för


♥ När jag skulle lämna Oliwer på dagis i morse hade de stängningsdag, snopet, men jag får spendera dagen med båda mina älskade barn :)
♥ Jag har haft en härlig helg med min familj, samt haft lite kvalitetstid med min älskade Darling.
♥ Jag har världens bästa föräldrar som passade barnen i lördagskväll så vi kunde smita iväg ensamna.
♥ Snart är våren här!
♥ Min älskade lilla Towa blir hela 6 månader idag!! Stora tjejen!



Skriver du oxå måndagslistan? Jag läser gärna din, lämna din länk här ;)

Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad skönt med lite egentid! Och grattis till lillan på 6-månadersdagen :)

2012-03-19 @ 12:23:39
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken bonusdag! Ha en härlig vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0