Laddar.... Laddar....

Laddar..... Laddar..... Laddar.....

Hmm, typ så. När jag försöker lägga in bilder så laddar den typ hur länge som helst innan den ger upp. Undrar om det kan vara min dator som börjar ge upp? Den har ju några år på nacken.

Har lånat min brors dator, får testa den ist ;)


Idag är det träning på cms som gäller kl 12. Sen ska Oliwer klippas och sen ska vi till badhuset :). Blir en mysig dag med familjen! Imorgon är det bloggträff hos Mirka som gäller. Det ska bli jätteskoj att träffa alla härliga mammor, pappor och barn :).



Have a nice friday ;)

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

mysig one piece :) skulle vilja ha en jag också :)

2012-03-30 @ 11:36:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Snyggis! Så kul med en bloggträff. Jag tjurar fortfarande lite över att jag bor i helt fel ände av detta land ... för här händer ju aldrig såna spännande saker !

Kram

2012-03-30 @ 17:33:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0