Imorgon!

Jaaa, imorgon är det dags. Jag ska packa in båda barnen och så ska vi bege oss mot Enköping och Mirkas bloggträff. Det ska bli så himla skoj!

Jag vet inte om jag har tagit mig vatten över huvudet som åker ensam med båda barnen,
men jag räknar kallblodigt med att det kommer att gå bra. Sen är ju Ewa där oxå :). (Hon kan säkert hålla Towa ett tag ;))




Vi hade en helt underbar eftermiddag med familjen.
Först åkte vi in till stan för att klippa Oliwer. Han var så duktig! Han satt snällt på sin stol och lyssnade på vad frisören sa till honom. "Hihihi, det kittlas, mamma!" sa han när hon sprutade vatten på hans hår.

När han hade klippt sig ville han gå in i leksaksaffären och titta. Där hittade vi ett litet "minipingins-set". (40kr), så det fick han köpa.

Sen åkte vi till badhuset. Det var lagom mycket folk där. Jag och Towa badade i varmbassängen medans Oliwer och Darlingen badade lite överallt ;).

Towa älskar vattnet! Hon sprattlar, "simmar", skrattar, skvätter, leker och trivs! Man ser verkligen hur hon uppskattar att få vara i vattnet! Underbart att se!


Oliwer skötte sig jättebra i badhuset oxå. Han lyssnade på vad vi sa, och han övade på att ha huvudet under ytan. Det gick bra nästan alla gånger...
Vi hade som vanligt lite glasspaus efter en stund.

Vi åkte och handlade och sen åkte vi hem och fixade tacos. Det är SÅ gott och jag åt betydligt mer än vad jag behövde, men det går ju inte att stoppa!!! Oliwer åt oxå hur mycket som helst! Det är jobbigt att leka i badhuset, men han blir oxå mer och mer säker i vattnet och han ser fram emot den dagen när han får börja på simskola!


Nääe, nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!


Sov gott alla fina!!


"Jag kan stå emot allt utom det jag blir frestad av."



Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Tack för din gissning i minitävlingen!

Innehållet finns publicerat nu och därmed också en vinnare:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/utkast-mars-30-2012.html#comment

2012-03-31 @ 01:42:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

snart ses vi :) Kram

2012-03-31 @ 09:28:56
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0