Full rulle!

Vissa dagar händer det nåt hela tiden, och vissa dagar är det hur lugnt som helst.

Idag är en sån dag när det händer saker hela tiden.

Oliwer har varit sina timmar på förskolan. Jag och Darlingen har glassat i solen med en varsin kaffe. När vi satt där som bäst så tyckte vi båda två att vi skulle klippa ner några (fula) buskar.

Om det blir som det är tänkt så ska vi ta bort utedäcket och bygga ut det. Bort med det gamla och dit med nya fina fräscha brädor och förlänga det en bit. När det blir så så ska buskarna bort ändå, så vi kunde lika gärna göra det nu.

Oj vad det "öppnade" upp!


Jag tog tyvärr ingen "före"bild, men så här ser det ut nu:




Nu är det "bara resten kvar" ;)



Efter dagis har vi hunnit med föräldragrupp. Nu är vi hemma och ska äta lite mat och sen ska jag tbx in till stan igen för att gå på fotokurs :)


Hoppas att ni alla mår bra, jag får läsa ikapp hos er senare ikväll ;)



Postat av: Cissi

Fint blev det iaf! Glömmer också alltd att ta förebilder!

2012-03-12 @ 19:00:42
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

hej vännen!



Gud så fint ni gjort det i trädgården. Har du tagit kortet med din nya kamera månntro? såg att du vunnit en..



Ett stort grattis till vinsten- den var du ju verkligen värd speciellt nu när du går fotokurs och allt med ju =)



Jodå, just nu känns det som att vi är på väg tillbaka till den vanliga vardagen igen efter allt som varit. Det känns såå skönt!



ja, jag såg det.. hade fått ett mail av henne =) Ska svara på det såfort jag har tid över. Har lite kommentarer att svara på först o så =)



Allt bra med er? Tänk att snart är det dags för minglet- då ses vi igen..äntligen!



Blev lite avis på o se bilderna från blogjam faktiskt. Önskade att jag hade varit där o träffat er ju!



kramis

2012-03-12 @ 19:50:42
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0