Bloggpaus

Oj, det har blivit ett par dagars ofrivillig bloggpaus. Jag har verkligen inte haft tid att blogga. När jag väl har suttit vid datorn har jag haft annat att göra. Min mail svämmar över och jag måste in och rensa den.

Hur hinner man med allt när man jobbar heltid?? (Jag menar om jag inte hinner med allt när jag är "ledig"?? :))


Sista dagarna har varit full rulle från morgon till kväll.
Det har varit promenader, träning, babysim, öppna förskolan, njuta i solen, umgås med vänner och familj med mera med mera med mera.


När vi hade länmat Oliwer på dagis idag så kom Jenny och Julia förbi. Vi tog en 6km prommis och sen blev det lite fika :).

Nu vilar båda barnen och jag har tid att sitta lite vid datorn. Desvärre tycker inte blogg.se att jag ska få ladda upp några bilder nu... Tråkigt när det krånglar. Kanske ska byta bloggportal?


Ni som har blogg.se, är ni nöjda med det?
Ni som har haft blogg.se, men som har bytt- är det svårt att byta? Kan man flytta med alla inlägg?



Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Absolut är du välkommen hit på en behandling, ska kika hur nästa vecka ser ut! När är det bäst för dig?



kramar

2012-03-29 @ 16:06:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Har än så länge inget jobb inbokat, så vi säger måndag 9.30 då om det funkar. Är det så att jag blir inringd till jobb så hör jag av mig!

2012-03-29 @ 17:37:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0