Towa 9 månader

Idag är det exakt 9 månader som min älskade lilla Towa föddes. Tiden har gått jättesnabbt och hon har växt från att vara en liten hjälplös bebis till en liten tjej som snabbt tar sig fram och skrattar sig genom livet. Min lilla solstråle!
 
 
Idag har jag haft ont. Jätteont. Det gör ont bak på skuldran. Det är typ som ett gäng knutar har gått ihop och blivit en jättestor knut. Den strålar upp mot huvudet. Jag var tvungen att ta piller idag. Inte likt mig. Men när man knappt kan vrida huvudet åt ena hållet, då är det inte roligt längre.
 
Annars så har vi grejat lite med Towas nya rum idag. Vi har flyttat på lite möbler och sånt. Imorgon hoppas jag att hon kan få sova där. Min stora tjej ♥.
 
 
 
Min pappa fyller år om några dagar och idag firade vi honom. Både han och mamma, samt Darlingens föräldrar kom hit. Vi fikade och sen grillade vi. Min bror var här en stund oxå. Mycket trevligt!
 
Vi hann med att prova Fatboyhängmattan och kika i husvagnen oxå. :)
 

Postat av: Anonym

Tack så mycket för god mat och gott fika!!
Kram!

2012-06-19 @ 22:08:11
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Tiden går så fort! Och kul att få pyssla med rummet till henne. Hoppas på lite bilder nu ;)

Håller tummarna för att dom där jäkla knutorna ska försvinna!

Kram

2012-06-20 @ 08:37:32
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0