Attackerad!

Igår när jag städade barnens lekrum så blev jag attackerad.
 
Som ni har sett (eller kan se- om ni klickar på länken ovan) så har barnen ett stort lekrum med massor av leksaker, nallar, bandyklubbor och annat. Det finns även en madrass. Den får man hoppa på, sova på, sitta på, med mera. Eftersom att det är en ganska hög madrass så ramlar vissa leksaker bakom den. När man sen städar så måste man givetvis dra ut madrassen för att komma åt bakom.
 
När jag städade lekrummet för längesen så var det en stor (ja, jag menar STOR) spindel som hade bosatt sig bakom madrassen. Skitäckligt!
Varje gång som jag städar lekrummet sen dess så tänker jag på den äckliga spindeln.
 
Igår när jag drog ut madrassen så var det nåt mörkt som kom emot mig i en rasande fart. Jag gallskrek. (riktigt panikskrek) Hundarna och Darlingen kom springandes och undrade vad det var.
 
 
Det var en kaka som kom emot mig. Den måste stått på högkant och kommit i rullning när jag flyttade madrassen. Innan jag såg vad det var så var jag tvärsäker på att det var en stor råtta!
 
Fasen, det var längesen jag hade sån hög puls, det kan jag lova!
 
 
Jag blev rädd för en virkad kaka..... Det ni.
 

Postat av: Sarianne

Nästan lika läskigt som en spindel och en råtta tillsammans :)

2012-06-26 @ 20:54:49
URL: http://blogg.loppi.se/sarianne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0