Strumpor i stora lass

Vi åkte in till stan en sväng idag. Vi började med att möta upp Carro och Samuel och lekte på Busiz ett par timmar och sen fortsatte vi mot centrum.

Jag och Towa släpptes av medans killarna åkte och tvättade bilen :)


Jag kikade lite på rean i några olika affärer och kom ut med några påsar. På Cubus fick man ta 5 strumpor för 100kr. Så det blev en hel hög med strumpor och strumpbyxor till båda barnen. Det blev lite handlat på Kappahl och H&M oxå, ett par mysisar och en långärmad t-shirt till Oliwer och en klänning till Towa. Den ska hon ha på söndag när vi bjuder på dopkaffe :)



Nu på kvällen har vi legat i soffan och glott på tv. Helt plötsligt fick jag ett ryck och började att sortera massor med tvätt. Blev väl 4 korgar totalt. Sen har jag sorterat all smutstvätt som låg på golvet i tvättstugan (läs på HELA golvet), i olika högar, nu ska de fasen tvättas så det är tomt där inne igen.

Jag hann med att gräva och rota massor i Oliwers bebiskläder och har plockat fram endel av det till Towa ;).

Nu märkte jag att klockan var ganska mycket och det är dags att krypa till sängs.


Imorgon ska jag, Oliwer, Agnieszka och Nova åka tll Globen och se "Disney on ice". Det kommer bli så mysigt!!

God natt! :)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Kommer bli en toppendag!

2012-01-04 @ 08:59:58
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0