Stolt som en tupp! (Höna?)

Igår när vi var i Stockholm så var Oliwer så duktig!

Han lyssnade på mig och gjorde som jag sa. Han åt upp ett helt kycklingspett och halva tallriken pommes. Han satt snällt och fint inne på Globen och han höll mig i handen när vi gick. Han sa till när han behövde besöka toaletten. (Han är helt torr på dagarna, men jag ville inte riktigt chansa igår, det skulle bli många timmar i bil och sittandes i Globen, men blöjan var helt torr igår när vi kom hem igen)

Jag är så stolt!
När jag berättade för honom hur stolt jag var över honom och hur duktig han hade varit under dagen svarade han: "Jag var jätteduktig, jag har inte springit iväg från dig!"


Jag känner verkligen att jag och Oliwer fick ut så himla mycket av dagen igår, som mamma-son. Det var längesen som vi umgicks så här bara han och jag (om vi någonsin har gjort det?).

Han kände sig stor och jag är säker på att han kände sig väldigt älskad.

Jag åker gärna iväg själv med honom flera gånger
(När jag skriver själv så menar jag utan pappan och Towan ;)).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0