Nyårsafton 2011

Då har vi redan kommit in på 2012.

Jösses. 2012 är året då Oliwer fyller 4 år, Towa fyller 1 år och jag fyller 29 år.

Vi har redan bott i över etthalvår i huset ute i byn, det känns som att vi flyttade hit förra helgen.


Igår var det nyårsafton. Jag och barnen åkte till mina föräldrar på dagen. Vi åt mat, lekte och sen pyntade vi lite. Oliwer och morfar blåste ballonger för glatta livet :)

När kvällen började närma sig så bytte vi om till festkläderna och sen kom Darlingen från jobbet.



Förrätt: Toast skagen.






Varmrätt: Inbakad oxfilé med svampstuvning och ugnsgrillade potatis och morotsklyftor.






Efterrätt: Creme brulée. (Den hade Darlingen gjort)



En mycket mumsig nyårsmiddag! Skulle kunna äta den maten varje dag ;)



Morfar hade köpt nån raketgrej som vi sköt iväg. Väldigt vacker.
Medans vi väntade på att klockan skulle bli midnatt så satt vi framför tv:n.


Klockan 0.00 gick vi ut och skålade (i pommac) och tittade på alla fyrverkerier :)

Då hade min brorsa kommit dit oxå, och skålade med oss.




Jag gick och la mig efter 1. Toktrött!


Idag har det varit en riktig "bakisdag"
(fast jag inte drack en endaste droppe alkohol). Världens tråkigaste väder ute, så vi har varit inne hela dagen...



Imorgon börjar vardagen igen. På onsdag är det dags för Disney on ice i Globen ;)


God natt!

Postat av: Mamma och Mormor

Tack för en trevlig och mysig nyårsafton!!!

Kram och varma önskningar om ett bra 2012!

2012-01-01 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0