Lägga ner?

Näääe, jag orkar inte. Jag orkar inte blogga. Jag har tröttnat.
Jag orkar inte berätta allt vi gör (eller inte gör) om dagarna.

Jag har betydligt fler läsare nu per dag än vad jag hade för 6 månader sen.
Vad det beror på vet jag inte, men så är fallet. Däremot så ekar det tomt bland kommentarerna nu. Det gjorde det inte för 6 månader sen. Jag säger absolut inte att jag bara bloggar för att få kommentarer, jag bloggar mest för min egen skull. Men det är ju roligt om man får lite cred för det man gör.

Jag har ingen aning om vilka alla som läser min blogg är.
Det är massa folk som säger "Det har jag läst i bloggen". Vissa av dem hade jag ingen aning om att de ens visste att jag har en blogg.
Det är läskigt att släppa in alla i våra liv.

Om jag ska fortsätta blogga så måste jag bli mindre privat.
Färre bilder på barnen och mindre info om oss.

Jag har tänkt på det här, fram och tillbaka. Jag har träffat så mycket härliga människor genom bloggen, samt haft äran att få anordna tävlingar och få massor med roliga saker. Både till mig och till barnen. Men är det värt det?


Det är självklart jätteroligt att åka iväg på olika event och annat, men just nu så känner jag inte för något alls.

Jag låter bloggen ligga kvar, så kanske jag skriver ett inlägg eller två nån gång ibland.



Hoppas att ni förstår mig.
Nu får vi se hur lång tid det tar innan jag är här inne och "rotar" igen, förmodligen är jag inne och skriver redan imorgon, men jag kommer inte att vara lika privat som jag har varit hittills. Det kan jag lova :D


Jag tar gärna emot era årikter, ska jag sluta blogga, ska jag inte sluta blogga? Hjälp mig med lite inspiration om jag ska fortsätta :)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Jag tycker inte du ska sluta, men man ska göra det som känns bäst för en själv! Vore trist att inte ha någon att åka med på alla bloggevent o du la av :(



kramar

2012-01-13 @ 20:45:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Fortsätt blogga när du känner för det, känn inget tvång att skriva något varje dag.



Jag har dig i min RSS läsare så jag märker när det kommer något nytt :-)

2012-01-13 @ 20:56:15
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Lina Johansson

Ta en paus och se om du saknar det :)



Trevlig helg !

2012-01-13 @ 22:01:13
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Anja

Sluta inte skriva, skriv när du känner att du vill dela med dig av nåt... Så gör jag :)

2012-01-13 @ 22:01:26
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

jag tycker givetvis INTE att du ska sluta blogga! men att skriva privat eller inte är upp till var o en.

men jag ser ju fram emot nästa mammabloggkryssning o förhoppningsvis då våga PRATA ;)

2012-01-13 @ 22:54:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår precis vad du menar med att vara för privat och bilder på barnen.

Jag är inte speciellt aktiv på min blogg, det trillar in någon i lägg då och då. Speciellt när någon hänt i min "underbara" släkt eller något annat ointressant:-)

Men man måste som sagt tycks det är kul om Man ska fortsätta. Men lite avis blir jag på dig som har åkt på så mycket kul via bloggen !!

Hej hopp och kanske ses vi ;-)

2012-01-13 @ 23:04:10
URL: http://etthusfylltmedkarlek.blogg.se/
Postat av: tezza

Jag är så otroligt dålig på att kommentera.

Men.säger som andra att blogga när du har lust och om.det du vill skriva!

2012-01-13 @ 23:31:57
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

När jag vaknade i morse så kände jag precis som dig!!

Just det där med att "det har jag läst i bloggen"... man kan nästan må lite "illa" av att man får höra det men att man inte hade en aning om att de visste om ens blogg :(



Kram och vet du finaste <3 ha gärna kvar din blogg men skriv bara om det du vill.. för jag säger som A, det vore väldigt trist att inte få se dig på olika events :)



Kram igen

2012-01-15 @ 10:24:53
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0